مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-21سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 31 شهریور ایسنا


گزیده بیانات رهبری در جمع یک میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس/ ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان/ گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا/ علت افزایش قیمت نهایی محصولاتی مثل مرغ، - تخم مرغ، کرهو/ شـروط جـدید مـجلـس بـر سـر راه کـانـدیـداهـای انـتـخابات ریـاسـت جـمـهـوری.

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید امروز مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید آنها را در این گزارش مرور کنید.

دست تحریف با انگیزه به دنبال شبهه افکنی در زمینه دفاع مقدس است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیانات رهبر انقلاب در جمع یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

حضرت آیت الله خامنه ای در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد با بیان اینکه دست تحریف با انگیزه به دنبال شبهه افکنی در زمینه دفاع مقدس است، فرمودند: برخی شبهه افکنی می کنند که ایران در این جنگ پیروز شد یا نشد، پیروزی جمهوری اسلامی در این جنگ اظهر من الشمس است.

آنهمه کشور بر سر ایران ریختند، به دنبال تجزیه ایران بودند، می خواستند حکومتی ضعیف و وابسته را سر کار آورند و در پایان نتوانستند هیچ غلطی کنند.

آیا این یک پیروزی نیست؟ گزارش رییس ستاد کل نیروهای مسلح به فرمانده کل قوا همچنین در مراسم تقدیر از یک میلیون رزمنده دوران دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 31 شهریور ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 31 شهریور ایسنا