مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-21اقتصادي

فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه رنگ و ابزار در ایران !


فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، یک فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه فروش رنگ و ابزار نقاشی ساختمانی، صنتی، هنری، پتینه، چوب و.

در ایران است که در حال حاضر با بیش از 1700 قلم محصول به مشتریان خود خدمت رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام رنگ و ابزار، رنگ و ابزار در سال 1397 فعالیت رسمی خود را شروع کرده و هم اکنون با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین قرارداد با اداره پست جمهوری اسلامی ایران و در اختیار داشتن سیستم ارسال پیک داخل شهر تهران، این امکان را دارد که برای سراسر ایران، سفارشات را در کمترین زمان ممکن، پردازش و ارسال نماید.

جهت ورود به وب سایت فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار کلیک کنید.

https://rangoabzar.

com/ همچنین این فروشگاه برای اولین بار در ایران سیستم فروش اینترنتی رنگ های ترکیبی کامپیوتری را نیز راه اندازی کرده که مشتری با ورود به بخش ترکیب رنگ کامپیوتری در فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، رنگ مورد نظر خود را می بیند و انتخاب می کند و پس از ثبت سفارش، به راحتی درب محل خود دریافت می کند.

در گذشته با توجه به اینکه در تمامی نقاط کشور، دسترسی مردم برای خرید این نوع رنگها میسر نبود و در واقع این امکان برای همه مردم در شهرها، روستاها و یا محله ها بر قرار نبود، لذا فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار، با این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه رنگ و ابزار در ایران !

فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه رنگ و ابزار در ایران !