مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-21ورزشي

20 رشته ورزشی در انتظار مجوز فعالیت


سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، اعلام کرد به زودی و به صورت پلکانی پروتکل های بهداشتی مربوط به 20 رشته ورزشی ابلاغ خواهد شد تا در مجموع برای حدود 30 رشته تا کنون، - مجوز در بخش های مختلف اعم از تمرین، مسابقه و اردو صادر شده باشد.

جی پلاس، محمد اسدی مسجدی در حاشیه سی و دومین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که ظهر امروز در محل فدراسیون تکواندو به پایان رسید، در رابطه با آخرین وضعیت صدور مجوز برای برپایی اردوهای ملی، تمرینات و مسابقات در رشته های مختلف ورزشی، اظهار کرد: پیش از این برای حدود 20 رشته ورزشی مجوزهای مختلف در بخش های انفرادی، تیمی، تمرینی، ملی و اردوها صادر شده بود و در حال حاضر نیز پروتکل های مربوط به رشته های مختلفی که تعداد آنها به 20 مورد می رسد آماده شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر تعداد رشته ها را به تفکیک مدنظر قرار دهیم می توان عنوان کرد که در بخش برگزاری مسابقات، تمرینات و اردوها در مجموع برای 30 رشته ورزشی مجوز صادر شده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت رتبه بندی باشگاه های ورزشی نیز اعلام کرد: پیش نویس رتبه بندی باشگاه های ورزشی آماده شده است و به زودی در ارتباط با آن تصمیم نهایی اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 رشته ورزشی در انتظار مجوز فعالیت

20 رشته ورزشی در انتظار مجوز فعالیت