مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-21اقتصادي

کمک بیش از 73 میلیون تومانی امدادگران بسیجی اردبیل به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل، در مجموع مراحل اول و دوم رزمایش ایران همدل، بیش از 73 میلیون تومان به نیازمندان یاری رسانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران بسیجی کمیته امداد استان اردبیل، در مجموع مراحل اول و دوم رزمایش ایران همدل، بیش از 73 میلیون تومان به نیازمندان یاری رسانده اند.

وی افزود: از این مبلغ، بیش از 20 میلیون تومان اخیراً و طی مرحله دوم رزمایش ایران همدل توسط امدادگران بسیجی اردبیل به صورت نقدی به نیازمندان کمک شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در شرایط فعلی که ویروس کرونا باعث ایجاد مشکلات و سختی هایی برای خانواده های نیازمند شده است، افزایش همدلی های نیکوکاران می تواند بخشی از مشکلات این خانواده ها را حل نماید.

تلاش کمیته امداد برای ارتقای همدلی در جامعه دشتی ادامه داد: کمیته امداد همراه با نیکوکاران می کوشد تا علاوه بر شناسایی دقیق مشکلات اساسی خانواده های تحت حمایت و رفع این مشکلات، به ارتقای همدلی در جامعه کمک نماید.

وی تصریح کرد: برای کمک به تأمین لوازم مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت، نیکوکاران استان اردبیل می توانند از طریق  کد دستوری #1*8877* و شماره کارت 60379911995


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 73 میلیون تومانی امدادگران بسیجی اردبیل به نیازمندان

کمک بیش از 73 میلیون تومانی امدادگران بسیجی اردبیل به نیازمندان