مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21پزشكي

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی تا 10 مهر/ ورزشگاه آزادی را قرنطینه کنید


رییس فدراسیون قایقرانی از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جهت شرکت در انتخابی المپیک خبر داد و گفت: تا دهم مهرماه رقابت ها در رشته های مختلف به صورت انفرادی برگزار می شود.

- رییس فدراسیون قایقرانی از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی جهت شرکت در انتخابی المپیک خبر داد و گفت: تا دهم مهرماه رقابت ها در رشته های مختلف به صورت انفرادی برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سهرابیان در حاشیه سی و دومین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که ظهر امروز در محل فدراسیون تکواندو و با حضور مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون های ورزشی و وزارت بهداشت برگزار شد، بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با رعایت پروتکل های تدوین شده از سوی ستاد مقابله با کرونا در دستور کار قرار گرفته است و در حال پیش برد فعالیت ها هستیم.

وی ادامه داد: مشکل عمده ما تامین منابع مالی مربوط به هزینه های تحمیل شده ناشی از کرونا است که به طور مثال به تست های پی سی آر مربوط می شود که امیدواریم تامین هزینه های ایجاد شده از سوی نهادهای بالادستی مدنظر قرار گیرد.

رییس فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه باید یک مجموعه ورزشی به صورت کامل قرنطینه شود و به ورزشکاران اختصاص یابد، گفت: درخواست میکنیم تا مجموعه ای هم چون ورزشگاه آزادی به طور خاص به ورزشکاران ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی تا 10 مهر/ ورزشگاه آزادی را قرنطینه کنید

برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی قایقرانی تا 10 مهر/ ورزشگاه آزادی را قرنطینه کنید