مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-21اقتصادي

قیمت خرید نهاده ها برای مرغداران و دامداران 2 برابر قیمت مصوب


رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران گفت: تولید کنندگان و مرغداران در مواقعی نهاده ها از جمله ذرت را بیش از دو برابر قیمت مصوب و خارج از شبکه رسمی خریداری می کنند.

- جی پلاس ، کاوه زرگران با بیان این که تأمین نشدن نهاده هایی مانند ذرت، مورد اعتراض تولید کننده ها و مرغداران است، افزود: در نهاده هایی مانند ذرت، واردات در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل, 20 درصد افزایش داشته است، اما بازار همچنان مناسب و متعادل نیست.

تسنیم نوشت؛ وی گفت: در مقطعی واردات نهاده ها به علت تأمین نشدن ارز دچار اختلال شد که این اختلال و وقفه در واردات، موجب افزایش تقاضا شد، اما اکنون که این محصول وجود دارد رفع عطش بازار با تبعاتی همراه است.

رییس کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران افزود: از سال 97 که ارز 4 هزار و 200 تومانی بلای اقتصاد کشور شد همچنان با تبعات آن درگیر هستیم طوری که امروز در برخی حوزه هایی که ارز 4 هزار و 200 تومانی دریافت می کنند تفاوت نرخ بازار سیاه با بازار مصوب دولتی آنقدر فاحش است که گروه های مختلف را به وسوسه می اندازد تا از این موقعیت ها تخلف و سوءاستفاده کنند و به پول های سیاه برسند.

زرگران اضافه کرد: در فرآیند تأمین نهاده ها تا جایگاهی که وارد کننده دخیل است وارد کننده ارز را دریافت و کالا را در سامانه بازارگاه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید نهاده ها برای مرغداران و دامداران 2 برابر قیمت مصوب

قیمت خرید نهاده ها برای مرغداران و دامداران 2 برابر قیمت مصوب