مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:152020-09-21سياسي

صالحی: خرابکاری در نطنز توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود


علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان، با سخنرانی در شصت و چهارمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی بطور مجازی، - مواضع کشور را درخصوص موضوعات مختلف تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این سخنان به شرح زیر است: آقای رییس، مدیرکل، عالیجنابان، خانم ها و آقایان، جهان در حال تحمل شرایط کاملاً جدی و منحصر به فرد ناشی از بیماری همه گیر کرونا می باشد که عملاً بسیاری از مجامع و سازمان ها از جمله آژانس را ملزم ساخته تا روش کار خود را تغییر دهند.

با توجه به این موضوع، برای اینجانب مایه خرسندی است که از طریق آنلاین به شصت و چهارمین نشست کنفرانس عمومی آژانس پیوسته ام.

آقای رییس، در میان چنین محیط تاریک و دردناک منحصر به فرد که تقریباً تمامی اعضای آژانس به طریقی از کرونا رنج کشیده اند، جامعه جهانی نمی تواند شاهد پاره شدن رشته دیگری از چند جانبه گرایی، یعنی معماری سازمان ملل باشد.

پوشیده نیست که سازمان های بین المللی تحت فشارهای سیاسی از جانب برخی کشورها قرار دارند و آژانس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از یک سو، در این برهه زمانی حساس برای چندجانبه گرایی، علت وجودی نظام سازمان ملل متحد تحت سوال جدی قرار گرفته است و از طرف دیگر، آژانس بین المللی انرژی اتمی از زمان تاسیس تاکنون، با چالش های بسیار جدی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی: خرابکاری در نطنز توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود

صالحی: خرابکاری در نطنز توسط آژانس و کشورهای عضو محکوم شود