مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-21سياسي

تشریح برنامه های حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در هفته دفاع مقدس


رییس حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت چهلمین سالروز دفاع مقدس، حوزه هنری استان 20ویژه برنامه هنری و ادبی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، شریف اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از اصلی ترین رسالت های حوزه هنری است که این نهاد با زبان ماندگار هنر در پی تحقق این مهم است.

وی تصریح کرد: همانگونه مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس با حضور حداکثری خود از مرزهای ایمان و شرف ایران اسلامی در مقابل دشمنان دفاع کردند و حماسه ها آفریدند، هنرمندان متعهد استان نیز ادامه دهنده این راه و مسیر با خلق آثار هنری هستند.

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از 60 درصد از تولیدات و برنامه های هنری سالانه این مرکز به تبیین فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اختصاص دارد و طی سال گذشته آثار هنری فاخری در این خصوص تولید شده است.

رییس حوزه هنری استان در ادامه به برنامه های 40 سالگی دفاع مقدس این مرکز اشاره کرد و گفت: با توجه شرایطی که شیوع ویروس کرونا در کشور ایجاد کرده، اغلب این برنامه ها با محوریت فضای مجازی تدوین شده اند.

اسلامی بیان داشت: تولید و انتشار 10 عنوان موشن گرافیک با مضمون معرفی شهدای استان، رونمایی ازسه تابلوی  پرتره سه شهید شاخص استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در هفته دفاع مقدس