مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-21اقتصادي

پرداخت بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران


مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تا کنون بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و صاحبان مشاغل رسته های اعلام شده پرداخت شده است.

- ایسنا/مازندران مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تا کنون بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و صاحبان مشاغل رسته های اعلام شده پرداخت شده است.

رضا عبدی در نخستین جلسه شورای اداری اداره کل تعاون،کار و راه اجتماعی که به وبینار برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مشاغل خانگی اعتبارات با توجه به در نظر گرفتن شاخص های مختلف با عدالت بین شهرستان ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: سعی شود طرح های پشتیبان که دارای کیفیت عالی باشند جهت دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شود.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: با توجه به الکترونیکی شدن تمامی امور ارائه خدمت در بحث مشاغل خانگی به ویژه در بحث صدور مجوزها از سامانه مربوطه از هر گونه ارائه خدمات به صورت سنتی خودداری گردد.

عبدی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا بیان کرد: با تلاش ادارات شهرستان ها و مسئولین مرتبط تا کنون بیش از 280 میلیارد تومان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران

پرداخت بیش از 280 میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در مازندران