مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21سياسي

بی توجهی به جوانان خسران به دنبال خواهد داشت/مکانیزم ماشه یک کار تبلیغاتی است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی جوانان را نقش آفرینان اصلی دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیز برای چیره شدن به انواع مشکلات اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس تنها برای اجرای برنامه های نمادین نیست، اظهار داشت: باید این هفته مقدمه ای برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد و نسل های جدید با فرهنگ دفاع مقدس آشنا شوند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا فداکاری اقشار مختلف به خصوص قشر طلاب و روحانی نیز در جبهه ها را یادآوری کنیم که نزدیک به 5 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی با تاکید بر اینکه موج بیداری اسلامی ناشی از دفاع مقدس است، اظهار داشت: موج بیداری اسلامی در منطقه ناشی از برکات هشت سال دفاع مقدس مردم ایران در برابر زورگویان جهان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس نباید نقش و هوشیاری گروه های مردمی و به ویژه جوانان را از یاد ببریم، ادامه داد: جوانانی که حتی شناسنامه خود را دستکاری می کردند تا به جبهه بروند، نباید فراموش کنیم و باید از این جوانان الگوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به جوانان خسران به دنبال خواهد داشت/مکانیزم ماشه یک کار تبلیغاتی است

بی توجهی به جوانان خسران به دنبال خواهد داشت/مکانیزم ماشه یک کار تبلیغاتی است