مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-21بين الملل

تحریم های آمریکا مانع تجارت کشورها با ایران نمی شود


معاون وزیر خارجه آمریکا در امور تحریم های ایران در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» معتقد است تهدید آمریکا به اعمال تحریم های جدید مانع معامله تسلیحاتی کشورها با ایران نخواهد شد.

- معاون وزیر خارجه آمریکا در امور تحریم های ایران در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما معتقد است تهدید آمریکا به اعمال تحریم های جدید مانع معامله تسلیحاتی کشورها با ایران نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رویترز امروز دوشنبه با اشاره به عصبانیت آمریکا از عدم همراهی شورای امنیت سازمان ملل متحد برای فعال کردن مکانیسم ماشه و باز گرداندن تحریم های سازمان ملل علیه ایران، از تصمیم کاخ سفید برای اعمال تحریم های جدید علیه تهران خبر داده بود.

در همین رابطه پیتر هارل که در زمان ریاست جمهوری باراک أوباما از کارشناسان تحریم در وزارت امور خارجه آمریکا بوده است، از تحریم های تازه به عنوان یک مانور دیپلماتیک و هشدار نام برده و به رویترز گفت: هدف از این کار نشان دادن عزم دونالد ترامپ است ولی این اقدام نمی تواند مانع از معاملات احتمالی تسلیحاتی دیگر کشورها با ایران شود.

به گفته هارل، بیشتر بازیگران تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر (سیزدهم آبان) صبر می کنند تا ببینند آیا دولت تغییر می کند یا خیر؟


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا مانع تجارت کشورها با ایران نمی شود

تحریم های آمریکا مانع تجارت کشورها با ایران نمی شود