مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:302020-09-21اجتماعي

بهره مندی عموم مردم از کلاس های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث


مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) از فراهم سازی امکان بهره مندی عموم علاقه مندان از کلاس های قرآنی و معارفی این مرکز با استفاده از بستر فضای مجازی خبرداد.

- محدثه مؤذن در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با تشریح فعالیت های مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت اظهار کرد: پس از شیوع ویروس نیز در مرکز دنبال می شد.

وی با بیان اینکه تمام کلاس های قرآنی و معارفی مرکز در سامانه آموزش مجازی بارگذاری شده است، افزود: این کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین برای علاقه مندان برگزار می شود.

مسؤول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث تصریح کرد: در کلاس هایی که به صورت آفلاین برگزار می شود علاقه مندان با استفاده از سایت مرکز قرآن و حدیث و بخش آموزش مجازی می توانند محتوای کلاس را به صورت ویدئو و صوت مشاهده کنند.

موذن ادامه داد: بهره مندی از محتوای غنی، عدم محدودیت زمانی و مکانی و بهره مندی از تمام رشته های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث که درگذشته به صورت حضوری برگزار می شد از مزیت های آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث است.

وی افزود: کلاسهای قرائت، حفظ، تفسیر، ترجمه و مفاهیم، صحیفه سجادیه، احکام کاربردی احکام عمومی، مهدویت، تربیت فرزند، سبک زندگی قرآنی، ازدواج و پیش از ازدواج، آداب همسرداری و تغذیه سالم در آیات و روایات بخشی از رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی عموم مردم از کلاس های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث

بهره مندی عموم مردم از کلاس های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث