مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-21سياسي

ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان چیست؟


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده، خودروی معمولی تری به آن ها داده می شد و مالکیت آن نیز در اختیار مجلس شورای اسلامی بود.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که بهتر بود به جای خودروی دنا پلاس اتومات که به برخی نمایندگان متقاضی تحویل شده، خودروی معمولی تری به آن ها داده می شد و مالکیت آن نیز در اختیار مجلس شورای اسلامی بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی انتقادات نسبت به تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان به صورت اقساط اظهار کرد: من خودم در دوره نهم، دهم و یازدهم خودرو نگرفتم و تقاضای خودرو هم نکردم بلکه از خودروی شخصی ام که یک ال 90 مدل سال 90 بود استفاده می کنم و در رفت و آمد از به شهرستان نیز از یک خودروی اسنپی مشخص استفاده می کنم.

وی ادامه داد: به نظر من تحویل خودروی دنا پلاس اتومات به نمایندگان متقاضی مناسب نبود؛ باید خودروی معمولی تری به نمایندگان داده می شد؛ نوع خودرو نباید به گونه ای باشد که هزینه بالایی داشته باشد؛ البته باید پاسخگوی میزان رفت و آمدها در جاده ها هم باشد.

بهتر بود مالکیت اش با مجلس شورای اسلامی باشد؛ مثل وزیری که چندین خودرو در دفترش دارد و متعلق به بیت المال است بهتر بود این خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان چیست؟

ماجرای تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان چیست؟