مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-21سياسي

تجارب دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استفاده از تجارب دفاع مقدس بهترین الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب بویژه در شرایط فعلی است.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: استفاده از تجارب دفاع مقدس بهترین الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب بویژه در شرایط فعلی است.

سردار محسن کریمی روز دوشنبه 31 شهریور در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که همزمان با تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور و با حضور رهبر معظم انقلاب از طریق ارتباط تصویری انجام شد، اظهار کرد: دفاع مقدس از تجربیات ناب و موفق گام نخست انقلاب اسلامی است که باید با درس آموزی از آن برای پیمودن گام دوم و جبران راه های پیموده نشده جهت تحقق آرمان ها و اهداف بلند انقلاب استفاده کرد.

وی افزود: این تجارب گرانسنگ بهترین الگو برای اداره کشور بویژه در شرایط فعلی است که مشابهت نزدیکی با دفاع مقدس دارد، چراکه دشمن جنگ تمام قد و ترکیبی را آغاز کرده که باید با رفع کاستی های گذشته از رویایی با دشمن سربلند خارج شویم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با یک آرایش تمام عیار در مقابل دشمن در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارب دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب

تجارب دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب