مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-21بين الملل

رویترز: نیروی هوایی چین حمله به پایگاه آمریکا را تمرین کرد + فیلم


یک خبرگزاری انگلیسی مدعی است ویدئوی منتشر شده توسط نیروی هوایی چین، تمرین عملیات این کشور علیه یک پایگاه نظامی آمریکا در منطقه شرق آسیا را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروی هوایی چین بتازگی تصاویری از رزمایش نظامی بمب افکن های اِچ-6 را که قادر به حمل بمب های اتمی هستند، منتشر کرد.

خبرگزاری رویترز ، مدعی است تاسیساتی که در رزمایش مذکور مورد تمرین و حمله بمب افکن های چینی قرار گرفته، از روی پایگاه هوایی اندرسون متعلق به ارتش آمریکا در جزیره گوام شبیه سازی شده است.

این خبرگزاری انگلیسی همچنین نوشت، این ویدئو که به سبک فیلم های هالیوودی و با موسیقی متن جالب توجه ساخته شده، در دومین روز رزمایش نظامی چین در نزدیکی تنگه تایوان منتشر شده و خشم پکن از سفر دستیار وزیر خارجه آمریکا به تایپه را منعکس می کند.

به نوشته رویترز، این کلیپ دو دقیقه و پانزده ثانیه ای که تحت عنوان اچ-6، خدای جنگ حمله می کند منتشر شده، بمب افکن های اتمی چین را نشان می دهد که از پایگاهی در صحرا بلند شده و دقایقی بعد موشکی را به یک باند فرود ساحلی، شبیه پایگاه هوایی آمریکایی در گوام، شلیک می کند.

نیروی هوایی ارتش چین در شرح مختصری برای این ویدئو نوشته است: ما مدافعان امنیت هوایی سرزمین مادری خود هستیم، ما اعتماد و توانایی لازم را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: نیروی هوایی چین حمله به پایگاه آمریکا را تمرین کرد + فیلم

رویترز: نیروی هوایی چین حمله به پایگاه آمریکا را تمرین کرد + فیلم