مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 08:052020-09-21سياسي

دغدغه های نظام و انقلاب محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد


رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با بیان اینکه دغدغه های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد، گفت: همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، رییس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای تبیین مواضع کانون های استانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت این شورا اشاره کرد و گفت: آهنگ انقلاب باید از دانشگاه همیشه بلند باشد و شورای تبیین مواضع باید پیشران آهنگ انقلاب در دانشگاه باشند.

هاشمی در ادامه به اقدامات شایسته شوراهای تبیین مواضع استانی اشاره کرد و گفت: گروه های رصد و پایش باید ذیل شوراهای تبیین فعال باشند تا بتوانند مواضع به موقع و مناسبی را اتخاذ و حربه های دشمن را نقش بر آب کنند.

وی گفت: دغدغه های نظام و انقلاب باید محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد.

مسئول دبیرخانه گام دوم انقلاب دانشگاه آزاد به نقشه های دشمن پیرامون تابستان داغ اشاره کرد و افزود: ارزش های انقلاب نباید تحت الشعاع مسائل صنفی قرار بگیرد و همه اساتید بسیجی برای حفظ کیان دانشگاه و گسترش فضای انقلابی باید تلاش کنند تا مسائل و مشکلات موجود مرتفع گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های نظام و انقلاب محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد

دغدغه های نظام و انقلاب محور حرکت شورای تبیین بسیج اساتید دانشگاه آزاد مواضع باشد