مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-21اجتماعي

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران 22 منطقه


کرمی محمدی از ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران مناطق 22 گانه با هدف برنامه ریزی برای کاهش مخاطرات احتمالی و تحقق ایمنی هرچه بیشتر شاخص های ترسیم شده این سند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به وضعیت شهر تهران در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی گفت: احتمال وقوع بسیاری از حوادث طبیعی نظیر سیل، زلزله، فرونشست زمین و … در سطح شهر تهران وجود دارد که در این میان یکسری از حوادث نظیر زلزله به دلیل گستردگی که دارند تمام شهر را تحت تأثیر قرار داده و برخی دیگر نیز مناطقی از شهر را متأثر خواهند کرد.

اما آنچه که مشخص است این است که با توجه به گستردگی شهر تهران و دیگر مولفه ها میزان خسارت هر یک از حوادث در بخش ها و محلات مختلف تهران یکسان نبوده و هر منطقه و محله آسیب پذیری و مقاومت متفاوتی در برابر هریک از انواع مخاطرات دارد.

وی ادامه داد: در همین راستا پروژه ای در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران آغاز کردیم تا با استفاده از آن بتوانیم میزان خطرپذیری شهر تهران را به شکل جزیی و در سطح محله شناسایی و مشخص کنیم.

کرمی محمدی با بیان اینکه این پروژه با هدف ارزیابی ریسک محلات شهری در مقیاس بلوک های مرکز آمار ایران یا همان محله تعریف شده است، گفت: در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران 22 منطقه

ابلاغ سند کاهش خطرپذیری بلایا در سطح محلات به شهرداران 22 منطقه