مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-21سياسي

اهدای خون به نیت شهدا زنده نگهداشتن یاد شهیدان است


اهدای خون به نیت شهدای بزرگوار، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و باقیات الصالحاتی برای آن ستارگان فروزان خواهد بود.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان انتال قم خون گفت:اهدای خون به نیت شهدای بزرگوار، زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و باقیات الصالحاتی برای آن ستارگان فروزان خواهد بود.

دکتر مرتضی نوریان مدیرکل انتقال خون استان قم در حاشیه آیین آغاز طرح اهداء خون به نیت شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس در کشور ما به زیبایی طنین انداز شد و اهمیت طرح اهدای خون به نیت شهدا در این است که آن فرهنگ عاشورایی با حرکت انسان دوستانه اهدای خون و نجات جان انسان ها، دوباره تجلی می یابد.

وی افزود: شهدای عزیز و گرانقدر ما با تقدیم خون پاک خود، نهال اسلام و دین را آبیاری و احیا کرده و از میهن اسلامی دفاع نمودند و رشادتی مثال زدنی در نجات هموطنان از یوغ تجاوز دشمن متجاوز پیش چشم جهانیان ثبت کردند و امروز انسان های نیک سیرت با تاسی به سیره شهدا و به نیت تک تک آن ستاره های نورانی، خون خود را اهدا می کنند تا با هر واحد اهدا، جان سه بیمار را از مرگ حتمی نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون به نیت شهدا زنده نگهداشتن یاد شهیدان است

اهدای خون به نیت شهدا زنده نگهداشتن یاد شهیدان است