مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-21سياسي

از التقاط مجاهدین خلق تا سقوط منافقین در جهنم مرصاد


عملیات مرصاد یادآور آخرین عملیات جنگ تحمیلی است که نسبت به اغلب این عملیات ها از نظر ماهیت مهاجمان متفاوت است؛ در عملیات غرور آمیز مرصاد، طرف متهاجم گروهک منافقین منصوب به سازمان مجاهدین خلق بوده است که به دست یاری گر خداوند بعد از شکست مفتضحانه خود .

- ایسنا/همدان عملیات مرصاد یادآور آخرین عملیات جنگ تحمیلی است که نسبت به اغلب این عملیات ها از نظر ماهیت مهاجمان متفاوت است؛ در عملیات غرور آمیز مرصاد، طرف متهاجم گروهک منافقین منصوب به سازمان مجاهدین خلق بوده است که به دست یاری گر خداوند بعد از شکست مفتضحانه خود در تنگه مرصاد می توان گفت برای همیشه خلع سلاح و محکوم به انزوا شدند.

همانطور که سردار سرافراز اسلام شهید همدانی اشاره داشت، نوشتن درباره عملیات مرصاد بدون شناخت پیشنیه سازمان مجاهدین خلق یا همان منافقین ممکن نیست چراکه باید سیر تبدیل یک گروه داخلی را به ستون پنجم و دشمن را بررسی کرد تا فهمید ما در طی این جنگ با چه کسانی روبرو شده ایم.

برای شناخت و مطالعه بیشتر به امیر شالبافیان، پژوهشگر و نویسنده کتاب از قراویز تا مرصاد رفتم، او متولد سال 45 در شهرستان بهار است و نخستین حضور خود را در جبهه های حق علیه باطل در سن 15 سالگی تجربه می کند و تقریباً در تمام هشت سال جنگ تحمیلی با وجود چندین بار مجروحیت در کنار دیگر رزمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از التقاط مجاهدین خلق تا سقوط منافقین در جهنم مرصاد

از التقاط مجاهدین خلق تا سقوط منافقین در جهنم مرصاد