مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:002020-09-21سياسي

زندگینامه شهدای جهاد دانشگاهی تدوین و منتشر می شود


سرپرست سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از تدوین زندگینامه شهدای جهاددانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حامد علی اکبرزاده با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از نهادهای برآمده از انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم ایثار و فداکاری بوده است، گفت: این نهاد از ابتدای تأسیس علاوه بر خدمات فرهنگی و علمی بیش از صد شهید سرافراز را تقدیم میهن اسلامی کرده است، اما متأسفانه در گذشته نسبت به مستندسازی زندگینامه، خدمات و دستاوردهای علمی و فرهنگی این شهدای عزیز غفلت شده است و به همین دلیل ضرورت دارد این اسوه های ایثار و مقاومت به نحو مطلوبی به جامعه معرفی شوند.

وی افزود: اغلب شهدای جهاد دانشگاهی علاوه بر سجایای اخلاقی و انسانی در طول عمر خود خدمات علمی و فرهنگی متعدد و متنوعی را داشته اند که این ویژگی، شهدای عزیز این نهاد را متمایز می سازد.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی تدوین زندگینامه شهدای این نهاد را آغاز کرده است و امیدواریم در یک بازه زمانی مشخص بتوانیم خدمات این شهدا را به کشور و مردم معرفی کنیم.

علی اکبرزاده ادامه داد: نخستین شهیدی که تدوین زندگینامه او آغاز شده است، شهید امیر مهرداد از شهدای جهاد دانشگاهی واحد صنعتی شریف است که در سال 1362 و در منطقه پنجوین عراق به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگینامه شهدای جهاد دانشگاهی تدوین و منتشر می شود

زندگینامه شهدای جهاد دانشگاهی تدوین و منتشر می شود