مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21سياسي

نقش مهم عشایرفارس در دفاع از انقلاب اسلامی


عشایر با سابقه بیگانه ستیزی و مقابله با استعمارگری با شروع جنگ تحمیلی در کنار سایر مردم به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عیسی افسری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون برنامه های سپاه عشایر فارس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از نقاط عطف و اتفاقی بی نظیر در تاریخ کشور است.

وی ادامه داد: عشایر با سابقه بیگانه ستیزی و مقابله با استعمارگری با شروع جنگ تحمیلی در کنار سایر مردم به دفاع از میهن اسلامی پرداختند.

فرمانده بسیج عشایر فارس با بیان اینکه عشایر در استان فارس دو هزار شهید، 613 جانباز و 147 آزاده به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، تصریح کرد: دبیرستان عشایری شهید بهشتی در شیراز با تقدیم 92 شهید به عنوان مدرسه نمونه ایثار شناخته می شود.

وی با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس مبنی بر ما قوی هستیم بیان کرد: بیش از 200 برنامه در سطح پایگاه ها و حوزه های بسیج عشایری در هفته دفاع مقدس در استان فارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شود که باتوجه به شرایط به همت عشایر فارس شروع به کار کرده و همچنان نیز فعال هستند که ماسک رایگان میان عشایر توزیع می کنند و همچنین در عید قربان 400 راس گوسفند قربانی و میان نیازمندان توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم عشایرفارس در دفاع از انقلاب اسلامی

نقش مهم عشایرفارس در دفاع از انقلاب اسلامی