مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21سياسي

مدافعان سلامت وارثان رزمندگان دفاع مقدس/ نسلی که مشق عشق می کنند


مدافعان سلامت امروزه با جان فشانی های خود اثبات کردند همچون نسل های پیشین خود راه و رسم عاشقی را مشق می کنند و به یقین از وارثان رزمندگان در دوران طلایی دفاع مقدس هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ایام دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگانی است که در برابر دشمن ایستادند و از جان و مال خود و خانواده شان گذشته و بدون هیچ واهمه و چشم داشتی پنجه در چنگال دشمن تادندان مسلح رژیم بعثی عراق با حمایت های کشورهای متجاوز کردند.

دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی از رشادت های رزمندگانی بود که اعتقاد داشتند راه و رسمشان هیچ گاه نه از بین می رود و نه در آینده کم رنگ می شود؛ این ادعا اکنون ثابت مانده و در مقاطعی تقویت نیز شده است که کرونا و رشادت های مدافعان جان برکف سلامت یکی از نمونه های آن است.

دوران دفاع مقدس در جنگ هشت ساله دهه 60 تفاوت هایی با دوران طلایی دفاع مقدس ماه های کنونی دارد.

در جنگ سخت هشت ساله رزمندگان اسلام و ایران انقلابی در برابر دشمنی می ایستادند که تیر و سلاح و توپ و تانکشان مشخص بود اما رزمندگان عرصه سلامت با ویروسی دست وپنجه نرم می کنند که ظاهرش با چشم غیرمسلح ناپیدا است، نه گدازه های آتش دارد و نوری از خود ساطع می کند و نه صدایی دارد و نه بویی که مدافع سلامت بتواند از موضوع فعلی خود گریزی کرده و به پناهگاهی امن بشتابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافعان سلامت وارثان رزمندگان دفاع مقدس/ نسلی که مشق عشق می کنند

مدافعان سلامت وارثان رزمندگان دفاع مقدس/ نسلی که مشق عشق می کنند