مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21اقتصادي

مناقصه خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان بی برنده باقی ماند


ترفع با اشاره به اینکه 5 میلیارد تومان برای خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان تخصیص داده شده اما مناقصه برگزار شده برنده ای نداشته است، گفت: - پیگیر خرید این خودروها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در آستانه هفته دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جانبازان عزیز، جان خود و سلامتی خویش را برای دفاع از کشور و مردم به خطر انداختند و با خدای خود معامله کردند و پاسخ گویی به مطالبات این عزیزان و شهروندان دارای معلولیت همچون سایر شهروندان، کوچک ترین دِینی است که خود را به اَدایِ آن موظف می دانیم، گفت: بر این اساس، شرکت واحد وظیفه خود می داند که تا جای ممکن، با مناسب سازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات ویژه به افراد دارای معلولیت، امکان حضور این افراد را در جامعه تسهیل کند.

ترفع فعالیت سامانه حمل و نقل ویژه معلولان و جانبازان با عضویت بیش از 4 هزار شهروند دارای معلولیت را که روزانه از خدمات این سامانه استفاده می کنند، از جمله خدمات انحصاری شرکت واحد به این عزیزان نام برد و افزود: این سامانه متشکل از 74 دستگاه اتوبوس مناسب سازی شده و 62 دستگاه وَن ویژه معلولان است.

وی با اشاره به اینکه 5 میلیارد تومان برای خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان تخصیص داده شده اما مناقصه برگزار شده برنده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناقصه خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان بی برنده باقی ماند

مناقصه خرید خودروی مخصوص جانبازان و معلولان بی برنده باقی ماند