مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21سياسي

جوان های حال حاضر انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس آرزوی شهادت دارند


جوان های حال حاضر کشور یعنی نسلهای سوم و چهارم انقلاب همانند جوانان هشت سال دفاع مقدس آرزوی شهادت دارند و آماده دفاع از دین و انقلاب در هر شرایطی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در جمع بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس کاشان در همایش مردان بی ادعا اظهار داشت: شهدا قله آرمانی ملت ما و اوج کمال مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه همه آرمان ها در وجود شهدا تجلی می یابند، ابراز داشت: اگر ملت ما توانسته است 41 سال در مقابل همه ابرقدرت ها بایستد به واسطه وجود یک قدرت نامتناهی از اتکا به توحید است.

هیچ انقلابی با حفظ اصول و آرمان های خود به 40 سال نرسید معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به اینکه هیچ انقلابی با حفظ اصول و آرمان های خود به 40 سال نرسید، تصریح کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای کفر در مقابل ایران ایستاد تا مقاومت مردم را بشکند ولی در مقابل اراده مردم ایران ناتوان ماند.

وی با بیان اینکه در طول انقلاب اسلامی نفوذی ها تلاش کردند با خرابکاری، اخلال و کارشکنی مردم را خسته کنند، خاطرنشان کرد: در طول این مدت تمام رسانه های غربی با ایجاد جنگ روانی و با کمک نفوذی هل خواستند مقاومت ملت ایران را بشکنند ولی مردم در مقابل آنها ایستادگی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان های حال حاضر انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس آرزوی شهادت دارند

جوان های حال حاضر انقلاب همانند شهدای دفاع مقدس آرزوی شهادت دارند