مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-21حوادث

مرگ 2 نفر در سیل تالش گیلان


بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد 75 ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان 13 ساله در بخش حویق جان باختند - معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار تالش گفت: بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد 75 ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان 13 ساله در بخش حویق جان باختند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از رشت، ایرج شاهی در جلسه مدیریت بحران تالش این شهرستان، اظهار کرد: بر اثر سیل امروز تالش برخی از جاده های روستایی این شهرستان مسدود شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تالش با بیان اینکه بر اثر سیل برق، آب و گاز برخی از منازل در این شهرستان قطع شده است، افزود: در حال حاضر 2 هزار خانوار در تالش فاقد برق هستند.

وی با اشاره به اینکه همچنین بر اثر سیل به باغ های کیوی، شالیزارها، استخرهای ماهی و کندوهای زنبور عسل در مناطق مختلف تالش آسیب وارد شد، تصریح کرد: تخریب پل عابر پیاده شهر تالش از دیگر خسارت هایی است که سیل در این شهرستان به جای گذاشته است.

شاهی گفت: متاسفانه بر اثر بارش شدید باران در تالش و سیلابی شدن رودخانه یک پیرمرد 75 ساله در روستای پیرهرات بخش اسالم و یک نوجوان 13 ساله در بخش حویق جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 نفر در سیل تالش گیلان

مرگ 2 نفر در سیل تالش گیلان