مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21سياسي

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دوران طلایی دفاع مقدس در ذهن جوانان است


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه امروز باید خود را به اندیشه دفاع از دوران دفاع مقدس مجهز کنیم، گفت: دشمن به دنبال کمرنگ کردن دوران طلایی دفاع مقدس در ذهن جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی صبح دوشنبه در همایش تجلیل نمادین از 20 هزار رزمنده گیلانی دفاع مقدس استان گیلان با اشاره به اینکه در دوره ای زندگی می کنیم که بزرگترین حادثه تاریخ بشر رقم زده شده است، اظهار کرد: تاریخ ایران که بزرگترین تاریخ جهان است به عظمت این دوره نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه تاریخ بعد از اسلام و دوران معاصر، هیچ دوره ای به زیبای دوره ای ما زندگی می کنیم، نیست، افزود: پاک ترین حادثه تاریخ با پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت سال دفاع مقدس رقم زده شد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان، ایثارگران و شهدا نشانی از پاکی دوران جنگ را دارند، گفت: رزمندگان ما با رأی و نظر خود به میدان نبرد حق علیه باطل رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس افسانه و اسطوره نیست اما دشمن می خواهد با این دوران طلایی را در اذهان نسل جوان کمرنگ کند، تصریح کرد: دشمن با همه ابزارهای رسانه ای و شبکه های ناپاک می خواهند این دوره طلایی دنیای معاصر تاریخ ایران را سیاه جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دوران طلایی دفاع مقدس در ذهن جوانان است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دوران طلایی دفاع مقدس در ذهن جوانان است