مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-21اقتصادي

لاستیک خودروی سنگین از 7 میلیون تومان رسید به 26 میلیون!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دو مصاحبه و گفتگو کافی است تا متوجهِ معضلی بزرگ در بخش حمل و نقل جاده ای شویم؛ ازیک سو احمد کریمی دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران از افزایش 4 برابری قیمت لاستیک خودروهای سنگین می گوید و از طرف دیگر، - در حالی که لاستیک بین 18 تا 22 درصد بر قیمت حمل تاثیرگذار است آیا می توان این مقدار افزایش را بر قیمت کرایه تحمیل کرد؟ قطعاً نه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دو مصاحبه و گفتگو کافی است تا متوجهِ معضلی بزرگ در بخش حمل و نقل جاده ای شویم؛ ازیک سو احمد کریمی دبیر کانون انجمن های صنفی کامیون داران از افزایش 4 برابری قیمت لاستیک خودروهای سنگین می گوید و از طرف دیگر، مصطفی تنها سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر از مشکلاتی می گوید که در شبکه ی توزیع وجود دارد.

احمد کریمی می گوید: وقتی می گوییم لاستیک از 4 و 7 میلیون تومان به 15 تا 26 میلیون تومان رسیده یعنی داریم از افزایشی 400 درصدی سخن می گوییم و در حالی که لاستیک بین 18 تا 22 درصد بر قیمت حمل تاثیرگذار است آیا می توان این مقدار افزایش را بر قیمت کرایه تحمیل کرد؟ قطعاً نه! مصطفی تنها اما دست روی بحث مهم تری می گذارد و آن این که: ما در بخش لاستیک ماشین های سواری هیچ نیازی به واردات نداریم حتی در این وضعیت سخت و فراتر از سخت وارد تولید لاستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاستیک خودروی سنگین از 7 میلیون تومان رسید به 26 میلیون!

لاستیک خودروی سنگین از 7 میلیون تومان رسید به 26 میلیون!