مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:402020-09-21سياسي

قمی: محرم آزمونی سخت برای همه دستگاه ها بود


حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت: برای ایجاد فرهنگ صحیح زکات در جامعه، باید مجموع ابزارهای هنری و رسانه های انقلابی به خط شوند و اقدامات لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس نشست کمیته شورای زکات امروز با حضور حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سراب نشین مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد و عسگریان معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدا این نشست حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی به برگزاری مراسم ماه محرم اشاره و عنوان کرد: محرم یک آزمون سخت برای تمام دستگاه ها بود در این پروژه سنگین و پیچیده، خیلی از افراد منتظر بودند تا یک بهانه ای پیدا کرده و مقصر شیوع بیماری را قشر مذهبی عنوان کنند.

وی افزود: مراعات و فرهیختگی مردم در کنار کار مجاهدانه رسانه ملی این اتهام را از قشر مذهبی دور کرد، باید از رسانه ملی هم به طور جداگانه تشکر کرد که توانست نقش یک تصویر مناسب از ماه محرم را در اذهان مردم ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قمی: محرم آزمونی سخت برای همه دستگاه ها بود

قمی: محرم آزمونی سخت برای همه دستگاه ها بود