مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-21سياسي

ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای این دوران گفت: ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد و دشمنان را مایوس می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر لایینی صبح دوشنبه در آیین تقدیر از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مازندران با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را امری مهم دانست و گفت: ملت ایران با صلابت راه مقاومت را ادامه می دهد و دشمنان را مأیوس می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 10 هزار و 400 شهید استان لاله خیز مازندران افزود: همان طوری که با یاد شهدا احساس شادمان می کنیم و از داشتن چنین نیروهایی که دفاع مقدس را به نحو احسن اداره کردند، احساس خرسندی می کنیم.

وی با اظهار اینکه شهدا در مکتب جبهه دفاع مقدس تربیت شدند، افزود: جبهه های جنگ فقط محل عملیات نظامی نیست بلکه مکتب پرورش انسان های فرهیخته است و این انسان های وارسته و والامقام در مکتب دفاع مقدس تربیت شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه رزمندگان دفاع مقدس را جزو پیشکسوتان می دانیم و باید از آنان قدردانی کرد، گفت: باید از پیشکسوتان دفاع مقدس یاد کنیم و به وسیله آنان به خود ببالیم و افتخار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد

ملت ایران با صلابت راه مقاومت و دفاع مقدس را ادامه می دهد