مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-21بين الملل

مقام سابق اماراتی خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسراییلی شد


رییس پلیس سابق دبی که پیشتر خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب شده بود، این بار خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی- اسراییلی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ضاحی خلفان رییس پلیس سابق دبی و از نزدیکان محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی  خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسراییلی شد.

خلفان در حساب توییتری خود نوشت: خوشحال می شوم که به رهبران اسراییلی و فلسطینی یک طرح ابتکاری برای حل منازعه فلسطینی-اسراییلی را پیشنهاد کنم و آن ادغام دو ملت باهوش در یک دولت واحد با رعایت حقوق بشر است .

  وی افزود که ادغام فلسطینیان و اسراییلی ها در یک دولت واحد آرزوی من است چرا که این یک راه حل عادلانه است و همه شما اهل همین سرزمین هستید .

این اظهارات خلفان در حالی است که امارات و بحرین هفته گذشته در حضور دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا توافقنامه صلح با رژیم صهیونیستی را امضا کردند که بر تأسیس سفارتخانه ها و تبادل سفرای رژیم صهیونیستی با این دو کشور عربی تأکید دارد.

خلفان پیشتر نیز خواستار عضویت رژیم صهیونیستی در اتحادیه عرب و تغییر نام این اتحادیه به اتحادیه کشورهای خاورمیانه شده بود.

انتهای پیام/ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق اماراتی خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسراییلی شد

مقام سابق اماراتی خواستار تشکیل دولت واحد فلسطینی-اسراییلی شد