مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21سياسي

انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم دیشب در مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در مدرسه علوم دینی طالبیه تبریز با بیان اینکه مظلومیت ایران و ستم متجاوزان به برکت دفاع مقدس ثابت شد، افزود: دوست و دشمن در جنگ تحمیلی مشخص شدند و ملت ایران در مقابل پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا مقاومت کرد و استکبار را شکست داد.

وی با بیان اینکه مهمترین دستاورد دفاع مقدس خوداتکایی بود، ادامه داد: به برکت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب شکست خورد و ما به جهانیان نشان دادیم می شود برابر تمامی قدرت ‏ ها ایستادگی کرد.

آل هاشم با اشاره به اینکه استحکام‏ بخشی ریشه های انقلاب از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس بود، افزود: دشمن در این جنگ شکست سنگینی متحمل شد و اکنون انقلاب اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شده است.

امام جمعه تبریز همچنین در ادامه به حضور گسترده روحانیون و علما در جبهه های جنگ اشاره داشت و گفت: نقش تبلیغی و ترویجی روحانیون در این دوران بسیار برجسته و ممتاز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد

انقلاب اسلامی به برکت دفاع مقدس به سراسر جهان صادر شد