مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-21اقتصادي

زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف به فراموشی سپرده شده است


رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف 40 سال است به فراموشی سپرده شده است، گفت: در شرایطی که 20 درصد بودجه سامانه کارا متعلق به فرش دستباف است، - ایسنا/اصفهان رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف 40 سال است به فراموشی سپرده شده است، گفت: در شرایطی که 20 درصد بودجه سامانه کارا متعلق به فرش دستباف است، امیدواریم تا پایان سال بخش عمده ای از این تسهیلات را به ویژه در زنجیره ارزش فرش دستباف استفاده کنیم.

فرحناز رافع در نود و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اصفهان، اختصاص جلسه شورای گفت و گو به حوزه فرش را نقطه عطفی در تاریخ فرش اصفهان دانست و اظهار کرد: فرش دستباف اصفهان هر روز خواهان بیشتری پیدا کرده و با وجود 500 هزار نفر بافنده در این استان معتقدم اگر قرار است در حوزه کارآفرینی در اصفهان اتفاقی رقم بخورد، تنها در حوزه فرش محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف 40 سال است به فراموشی سپرده شده، افزود: در حالی که کاشان تنها توزیع کننده ابریشم کشور است، وارد کردن ابریشم منطقی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس مرکز ملی فرش ایران گفت: در شرایطی که 20 درصد بودجه سامانه کارا (وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) متعلق به فرش دستباف است، امیدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف به فراموشی سپرده شده است

زنجیره تامین مواد اولیه فرش دستباف به فراموشی سپرده شده است