مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-21اقتصادي

50 درصد کشاورزی استان کرمان به صورت سنتی است/کرونا روی محصولات کشاورزی نمی ماند


دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان کرمان با تاکید بر اینکه در استفاده از نهاده های تولید، جا برای کار زیاد است اظهار کرد: متاسفانه 50 تا 60 درصد کشاورزی استان کرمان به روش های سنتی و با عدم بهره کاری صورت می گیرد که در این راستا باید ضریب نفوذ دانش .

- ایسنا/کرمان دبیر کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی استان کرمان با تاکید بر اینکه در استفاده از نهاده های تولید، جا برای کار زیاد است اظهار کرد: متاسفانه 50 تا 60 درصد کشاورزی استان کرمان به روش های سنتی و با عدم بهره کاری صورت می گیرد که در این راستا باید ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی و در نهایت اصلاح روش کشاورزی را دنبال کرد.

دکتر مقداد تکلوزاده صبح امروز 31 شهریورماه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت کشاورزی در استان کرمان گفت: مشخصا در حیطه باغی، بیشترین سطح باغات کشور را در استان کرمان داریم اما وقتی به موضوع استفاده بهینه از تولید و رسیدن به هدف می رسیم، می بینیم که در نهایت در استانی هستیم که با خشسالی ربرو بوده و باید تمام برنامه های کشاورزی استان در این راستا باشد که به نحوی مدیریت آب داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی های تولیدی در استان کرمان بر این موضوع استوار باشد که ارتقای بهره وری در حوزه آب را داشته باشیم اظهار کرد: معنای واقعی جهش تولید این است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 درصد کشاورزی استان کرمان به صورت سنتی است/کرونا روی محصولات کشاورزی نمی ماند

50 درصد کشاورزی استان کرمان به صورت سنتی است/کرونا روی محصولات کشاورزی نمی ماند