مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-21سياسي

رونمایی از سردیس «شهید همت» در مترو همزمان با هفته دفاع مقدس


نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مترو از رونمایی از سردیس شهید همت در ایستگاه متروی شهید همت خبر داد.

- رونمایی از سردیس شهید همت در مترو همزمان با هفته دفاع مقدس نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مترو از رونمایی از سردیس شهید همت در ایستگاه متروی شهید همت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرنوش نوبخت ضمن تبریک فرا رسیدن 31 شهریور ماه سالروز هفته دفاع مقدس افزود: به منظور پاسداشت هشت سال حماسه و دلاوری مردان و زنان این مرز و بوم و با هدف ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این هفته با مشارکت باغ موزه دفاع مقدس برنامه های متنوعی نیز از جمله رونمایی از سردیس سردار پرافتخار خیبر شهید همت در ایستگاه متروی شهید همت، گالری موزه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فضاسازی ایستگاهی، اجرای سرود و همخوانی، برپایی گالری موزه شهدای مدافع حرم و برپایی کلاس جنگ، گالری عکس نقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دفاع مقدس و فضاسازی خاطره انگیز این دوران در ایستگاه های شهید همت و شهید حقانی و رونمایی از دیوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس «شهید همت» در مترو همزمان با هفته دفاع مقدس

رونمایی از سردیس «شهید همت» در مترو همزمان با هفته دفاع مقدس