مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-21بين الملل

راهپیمایی های گسترده در بلاروس همچنان ادامه دارد


بیش از 100 هزار تن از مردم بلاروس روز یکشنبه در ششمین آخر هفته متوالی اعتراضات علیه رییس جمهور این کشور در سراسر مینسک دست به راهپیمایی زده و همچنان رهبر بلاروس را برای کناره گیری از قدرت تحت فشار گذاشتند.

- بیش از 100 هزار تن از مردم بلاروس روز یکشنبه در ششمین آخر هفته متوالی اعتراضات علیه رییس جمهور این کشور در سراسر مینسک دست به راهپیمایی زده و همچنان رهبر بلاروس را برای کناره گیری از قدرت تحت فشار گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، به گفته یکی از شاهدان، همزمان با اینکه پلیس ضدشورش بلاروس با داشتن آب پرفشار در دست مشغول گشت زنی در خیابان های مینسک بود، بسیاری از این معترضان صف چند کیلومتری را تشکیل داده، پرچم سرخ و سفید اپوزیسیون را در دست گرفته و شعار گمشو برو سر دادند.

نیروهای امنیتی چندین معترض را از لا به لای جمعیت با زور بیرون کشیدند.

در مرکز مینسک، پلیس ضدشورش به عنوان هشدار به صورت ریتمیک بر سپرهای خود می کوبیدند در حالی که چندین معترض به طرف آنها بطری های شیشه ای پرتاب می کردند.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه های محلی نشان داد که در اعتراضات همزمان که در دیگر شهرهای بلاروس برگزار شده بود، نیروهای امنیتی که کلاه یا ماسک به سر داشتند معترضان را به زور از لا به لای جمعیت بیرون می کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی های گسترده در بلاروس همچنان ادامه دارد

راهپیمایی های گسترده در بلاروس همچنان ادامه دارد