مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:452020-09-21اقتصادي

تمرکز ذوب آهن تامین ریل داخل کشور است


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه سیاست وزارت صمت، جلوگیری از واردات ریل مترو و راه آهن به کشور است، گفت: ذوب آهن اصفهان با توجه به نیاز داخل امسال تمرکزی بر صادرات ریل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ذوب آهن اصفهان، مهرداد تولاییان با بیان اینکه سیاست موجود وزارت صمت، جلوگیری از واردات ریل مترو و راه آهن به کشور است، گفت: ذوب آهن اصفهان با توجه به نیاز داخل امسال تمرکزی بر صادرات ریل نخواهد داشت، اما از نظر کیفیت ریل تولیدی مطابق استانداردهای جهانی، هیچ محدودیتی ندارد.

تمرکز ذوب آهن تامین ریل داخل کشور است وی در خصوص آخرین وضعیت تولید ریل این شرکت و دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران برای تولید آن، اظهار کرد: در حال حاضر ریل ذوب آهن مطابق با استاندارد روز دنیا تولید می شود ضمن اینکه این شرکت موفق شدگواهینامه استاندارد ملی برای ریل خود را دریافت کند.

وی با تاکید بر اینکه از نظر کیفیت امکان صادرات محصول ریل ذوب آهن وجود دارد، گفت: با توجه به نیازهای داخل کشور و قراردادهای موجود ذوب آهن برای تحویل ریل، این شرکت در سال جاری برنامه ای برای صادرات ریل خود ندارد و با توجه به تعهدات موجود اولویت ذوب آهن تامین نیاز داخل است، تا وزارت راه و شهرسازی ناچار به واردات ریل نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز ذوب آهن تامین ریل داخل کشور است

تمرکز ذوب آهن تامین ریل داخل کشور است