مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:402020-09-21ورزشي

برگزاری مسابقات کشتی 2020 قهرمانی جهان نزدیک به محال


بعد از تعویق بازی‌های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا اتحادیه جهانی کشتی با اصرار و حمایت برخی کشورها از جمله روسیه طرح برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان در این سال را پیگیری و برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در اولین گام اتحادیه جهانی صربستان را به عنوان میزان این مسابقات انتخاب و آذرماه را به عنوان زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرد.

اما در آخرین جلسه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی به منظور بررسی شرایط و تصمیم‌گیری درخصوص رویدادهای برنامه‌ریزی شده، با توجه به تحت کنترل نبودن شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و رشد فزاینده آن در بسیاری از کشورها، تصمیم به لغو مسابقات امیدهای جهان (زیر 23 سال) گرفته شد.

پیشتر تمام مسابقاتی که برای ماه‌های سپتامبر و اکتبر 2020 برنامه‌ریزی شده بود از جمله مسابقات قهرمانی نوجوانان اروپا در مهر ماه به میزبانی لهستان و همچنین رقابت‌های قهرمانی جوانان اروپا در آبان در مقدونیه، لغو شده بود.

البته اتحادیه جهانی کشتی همچنان اصرار دارد که کماکان بر شرایط قاره‌ها و کشورها نظارت کامل دارد تا در صورت لزوم مسابقات جهانی بزرگسالان را برگزار کند.

پیش از این قرار بود دهم مهرماه تصمیم نهایی در اینخصوص اتخاذ و اعلام شود، اما بار دیگر این تصمیم به چهاردهم مهرماه موکول ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشتی 2020 قهرمانی جهان نزدیک به محال

برگزاری مسابقات کشتی 2020 قهرمانی جهان نزدیک به محال