مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-21سياسي

آنچه کرونا با محرمانگی اطلاعات کرد


عضو هیئت علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران به مبحث تحلیل حقوقی کرونا و حریم خصوصی داده ها پرداخت.

- ایسنا/قم عضو هیئت علمی گروه فقه و مبانی حقوق اسلامی پردیس فارابی دانشگاه تهران به مبحث "تحلیل حقوقی کرونا و حریم خصوصی داده ها" پرداخت.

دکتر علی جعفری در ابتدای نشست تحلیل حقوقی کرونا و حریم خصوصی داده ها از سلسله نشست های چالش کرونا و زندگی مؤمنانه که به همت پردیس فارابی دانشگاه تهران و جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد، اظهار کرد: در میان نظریه های حقوقی در مورد حریم خصوصی اطلاعات هیچ نظریه ای به اندازه مرگ و اضمحلال حریم خصوصی اطلاعات از این شرایط کرونایی منتفع نمی شود و این نظریه در آینده بیش از گذشته طرح می شود، این نظریه بیشتر در آمریکا طرح شده است.

استاد دانشگاه تهران افزود: فضای کرونایی از دو جهت می تواند به اینکه نظریه مرگ حریم خصوصی اطلاعات بیش از بیش رشد کند و مطرح شود که یکی از دلایل آن بیشتر شدن دامنه افراد مراجعه بیشتر مردم و افراد و حتی فرزندان به فضای مجازی بود و دومین دلیل این بود که فضای کرونایی امکانی را به دولت ها داد که با اهداف مشروع موردنظر خودشان و در فضایی که توجه سمت دیگری بود حریم خصوصی اطلاعات را نقض کنند و تابوهایی شکسته شد که دولت ها چنین کاری نمی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه کرونا با محرمانگی اطلاعات کرد

آنچه کرونا با محرمانگی اطلاعات کرد