مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-21اقتصادي

قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد


قرارداد همکاری بین مدیران شرکت توسعه مجتمع های خدماتی رفاهی پارس زیگورات و شرکت هایپر مارکت های ماف پارس در تهران امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، مدیرعامل شرکت پارس زیگورات درباره قرارداد مذکور گفت: بر اساس این قرارداد، بخش هایپر استار مجموعه اقامتی، تفریحی و گردشگری زیگورات سنتر سیرجان به مساحت 4200 مترمربع به مدت 20 سال و همچنین تعداد 43 واحد تجاری به مساحت 4600 مترمربع به مدت 5 سال در اختیار شرکت هایپر مارکت های ماف پارس برای راه اندازی و بهره برداری قرار می گیرد.

منصور زیدآبادی افزود: با توجه به سوابق تیم هایپراستار در راه اندازی و بهره برداری از این مجموعه ها و همچنین تنوع بالای محصولات، مدیریت یکپارچه و کیفیت منحصر بفرد، شرکت پارس زیگورات بر این شد تا نسبت به مذاکره و انعقاد قرارداد همکاری اقدام کند.

وی ادامه داد: طبق توافق انجام شده بین طرفین، زمان افتتاح و راه اندازی بخش هایپر استار مجموعه تجاری تفریحی گردشگری زیگورات سنتر سیرجان، خرداد ماه سال 1400 خواهد بود.

زیدآبادی گفت: مجموعه زیگورات سنتر سیرجان با زیربنای 70 هزار مترمربع در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع در سه بخش ایجاد شده که در بخش اول هتل 5 ستاره با 136 اتاق اقامتی، بخش دوم تجاری با 155 واحد تجاری و بخش سوم تالار پذیرایی با ظرفیت 800 نفر ظرفیت دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد

قرارداد همکاری بین شرکت پارس زیگورات و هایپر استار امضا شد