مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-21فرهنگي

معرفی مجازی برگزیدگان «امی 2020»/ «نگهبانان» رکورددار جوایز شد


مراسم معرفی برندگان جوایز امی 2020 یکشنبه شب به وقت محلی برگزار شد و سریال «نگهبانان» با کسب 11 جایزه برنده بزرگ شب جوایز نام گرفت.

- مراسم معرفی برندگان جوایز امی 2020 یکشنبه شب به وقت محلی برگزار شد و سریال نگهبانان با کسب 11 جایزه برنده بزرگ شب جوایز نام گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، آکادمی علوم و هنرهای تلویزیونی که هر سال جوایز امی را به عنوان اسکار تلویزیونی اهدا می کند و با آن به تجلیل از مهم ترین برنامه های تلویزیونی آمریکا می پردازد، این برنامه را امسال به صورت آنلاین و به میزبانی جیمی کیمل برگزار کرد.

هفتاد و دومین دوره جوایز امی شبی پر از اولین ها را رقم زد.

سریال نگهبانان از شبکه اچ بی او که پیش تر با نامزدی در 26 بخش بیشترین نامزدی های این دوره را کسب کرده بود، از برندگان بزرگ شب گذشته بود.

شیتز کریک هم اولین سریالی شد که همه جوایز اصلی بخش کمدی از جمله بهترین بازیگری برای اوژن لوی، دانیل لوی، کاترین اوهارا و آنی مورفی را از آن خود کرد.

سریال نگهبانان نیز برای اولین بار به عنوان سریالی که با اقتباس از یک کمیک بوک ساخته شده جایزه اصلی امی را از آن خود کرد.

زندایا نیز تاریخ ساز شد و جایزه بهترین بازیگر زن درام را در حالی برد که تازه 24 ساله شده و عنوان جوان ترین برنده این جایزه را در تاریخ امی به نام خود ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مجازی برگزیدگان «امی 2020»/ «نگهبانان» رکورددار جوایز شد

معرفی مجازی برگزیدگان «امی 2020»/ «نگهبانان» رکورددار جوایز شد