مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-21سياسي

ضرورت توجه به کودکان کار در فضای مجازی


با پیدایش تکنولوژی و تحولات ارتباطی اصطلاح جدیدی به نام کودکان کار در فضای مجازی باب شده است، کودکانی که ابزاری دردستان والدین شان شده است تا به شهرت برسند و در این فضای نوین کسب درآمد کنند.

- خبرگزاری فارس- گروه هنر و رسانه: زمانی که عنوان کودکان کار به ذهن مان خطور می کند، تصویری از دختران و پسران کم سن و سال گل فروش را در چهار راه ها یا کودکان آدامس و چسب زخم به دست در مترو مقابل چشمان مان تجسم می شود؛ فرشته های معصومی که در دنیای حقیقی سعی دارند احساسات افراد را برانگیزند تا به نوعی کمک خرج خانواده های شان باشند.

با پیشرفت تکنولوژی و تحولات ارتباطی، افراد ابعاد مختلفی از دنیای مجازی را کشف کرده اند که بخشی از این فضای نوین به فعالیت های والدینی اختصاص داده شده اند که به نوعی دلبری های فرزندان شان را در معرض نمایش می گذارند و از آن کسب درآمد می کنند.

کودکان ناخواسته تن به خواسته های والدین شان می دهند کودکان ناخواسته تن به خواسته های والدین شان می دهند، بدون آنکه بدانند رسانه چیست و چرا باید در این رسانه جدید و نوین باید خود را به نمایش بگذارند.

  ویدئوی دختربچه ای که بامزه حرف می زند و شیرین زبانی می کند و یا کودکانی که چهره بامزه و شیرینی دارند، همه این فیلم ها به نوعی در شبکه های اجتماعی می چرخد و به نوعی گل می کند؛ پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به کودکان کار در فضای مجازی

ضرورت توجه به کودکان کار در فضای مجازی