مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-21سياسي

ایجاد باغ موزه دفاع مقدس گلستان به کجا رسید؟


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان به 60 درصد رسیده و در حال حاضر هم پیمانکار در حال انجام کار است.

- ایسنا/گلستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان به 60 درصد رسیده و در حال حاضر هم پیمانکار در حال انجام کار است.

سرهنگ محمدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کار اجرایی ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان گلستان از سال 89 در گرگان شروع شد.

از اوایل سال 98 و بعد از گذشت چندین سال، عملیات اجرایی ساخت باغ موزه با کمک مجموعه مسئولان استان تسریع یافت و الان پیشرفت فیزیکی مجموعه به 60 درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سفر دوم ریاست جمهوری به گلستان، 20 میلیارد تومان اعتبار طی دو سال برای باغ موزه دفاع مقدس تصویب شد، گفت: سال گذشته 9 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت اسناد خزانه تخصیص داده شد و قرار شد امسال نیز 10 میلیارد تخصیص داده شود.

دکتر نوبخت در سفر بهمن ماه سال گذشته به استان قول دادند که این 10 میلیارد تومان را به صورت نقدی پرداخت کنند اما تاکنون این امر محقق نشده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با اشاره به اینکه پیمانکار در حال انجام کار است، تصریح کرد: اگر اوضاع بودجه به همین شکل پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد باغ موزه دفاع مقدس گلستان به کجا رسید؟

ایجاد باغ موزه دفاع مقدس گلستان به کجا رسید؟