مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-21اقتصادي

تحلیلی از بازار ارز و طلا توسط نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز


نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز معتقد است، در بلندمدت اقتصاد به سمت واقعیت ها می رود و واقعیت های اقتصادی نزدیک به نرخ هایی است که اکنون در بازار شاهد آن هستیم؛ - ایسنا/آذربایجان شرقی نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز معتقد است، در بلندمدت اقتصاد به سمت واقعیت ها می رود و واقعیت های اقتصادی نزدیک به نرخ هایی است که اکنون در بازار شاهد آن هستیم؛ از این رو با شرایط فعلی کاهش چشمگیری در بلندمدت نیز رخ نمی دهد.

میرمحمدپور اقدم شربیانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازار ارز و طلا با بیان این مطلب که طی هفته های اخیر انس جهانی، تغییرات قابل ملاحظه ای نداشت اما قیمت ارز و طلا پرتلاطم بود، اظهار کرد: تغییرات قیمتی در بازار سکه و طلا ناشی از نوسانات ارز بود.

وی با بیان این که به دلیل افزایش چشمگیر قیمت طلا، در حال حاضر بازار مصنوعات طلا در رکود کامل به سر می برد، افزود: رشد قیمت سکه و طلا متاثر از افزایش نرخ ارز بوده و بخشی از این امر به دلیل کوچ سرمایه گذاران از بازار بورس به بازار ارز است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: زمانی که شاهد افت شاخص بورس بودیم، برخی از سرمایه گذاران حقیقی از بازار بورس خارج شده و به سمت و سوی بازار ارز و طلا حرکت کردند که این امر منجر به افزایش تقاضا در بازار ارز شده و به تبع آن قیمت ها نیز افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلی از بازار ارز و طلا توسط نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز

تحلیلی از بازار ارز و طلا توسط نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تبریز