مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-21ورزشي

اجرای بیش از 40 ویژه برنامه در شهرستان های خاش و تفتان طی هفته دفاع مقدس


مدیر پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش گفت: بیش از 40 ویژه برنامه گردامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان های خاش و تفتان اجرا می شود.

- خبرگزاری فارس ـ خاشپیغام فتح؛ علی سعدی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت: بیش از 40 ویژه برنامه گردامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان های خاش و تفتان اجرا می شود.

وی افزود: نصب پرچم و ایجاد سنگر مقاومت و ایستادگی یکی از ویژه برنامه هایی است که توسط کلیه ادارات و ارگان های شهرستان های خاش و تفتان طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود.

سعدی تصریح کرد: عمده فعالیت ها و ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهرستان خاش با محوریت ارتش برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد:  رونمایی از یادمان شهدای گمنام کوی سازمانی امام حسن مجتبی،تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس،تجلیل از خانواده معظم شهدا ارتش، افتتاحیه مسابقات ورزشی جام گرامیداشت و همایش پیاده روی خانوادگی توسط تیپ 288 مستقل زرهی ارتش خاش طی هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

مدیر پایگاه فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس شهرستان خاش بیان داشت: اهدای خون به بیماران،نواختن زنگ مهر و مقاومت ،تجلیل از سربازان نمونه و برپایی محفل انس با قرآن کریم،شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه،غبار روبی گلزار شهدای گمنام و برپایی ایستگاه سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 40 ویژه برنامه در شهرستان های خاش و تفتان طی هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از 40 ویژه برنامه در شهرستان های خاش و تفتان طی هفته دفاع مقدس