مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-21بين الملل

ترامپ: با برجام امکان توافق اسراییل و کشورهای عربی وجود نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر با فاجعه خواندن توافق هسته ای ایران مدعی شد که با برجام، - رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر ضمن آنکه برجام را احمقانه ترین توافق توصیف کرد، مدعی شد که با وجود این توافق امکان توافقات اخیر میان رژیم صهیونیستی و کشور های عربی خلیج فارس وجود نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر با فاجعه خواندن توافق هسته ای ایران مدعی شد که با برجام، امکان توافق میان رژیم صهیونیستی و کشور های عربی حاشیه خلیج فارس وجود نداشت.

رییس جمهور آمریکا در این گفتگو ضمن دفاع از توافقات اخیر رژیم صهیونیستی و دو کشور امارات عربی متحده و بحرین و انتقاد از دولت قبلی آمریکا به دلیل راه اندازی جنگ های غرب آسیا گفت: آن ها (دولت قبلی آمریکا) این مسیر را در پیش گرفتند که به خونریزی منتهی شد.

میلیون ها نفر کشته شدند.

ما 8 تریلیون دلار در خاورمیانه (غرب آسیا) صرف کردیم که به جایی نرسیدیم .

وی در ادامه بار دیگر از توافق هسته ای ایران به شدت انتقاد کرد و خروج یکجانبه واشنگتن از این توافق را اقدامی خوب و درست توصیف کرد و گفت: توافق ایران یک فاجعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: با برجام امکان توافق اسراییل و کشورهای عربی وجود نداشت

ترامپ: با برجام امکان توافق اسراییل و کشورهای عربی وجود نداشت