مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-21ورزشي

بلاتکلیفی یک ساله هیات هاکی کرمانشاه


دوره چهارساله ریاست جواد رضایی تبار در هیات هاکی کرمانشاه پاییز سال گذشته به پایان رسید.

- هرچند مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات باید از چند ماه قبل چیده می شد تا انتخابات به محض اتمام دوره چهار ساله ریاست برگزار می شد، اما این کار انجام نشده بود و در نهایت فدراسیون حکم سرپرستی سه ماهه هیات هاکی کرمانشاه را به نام جواد رضایی تبار امضاء کرد تا فعالیت رییس سابق هیات در راس هاکی کرمانشاه همچنان ادامه داشته باشد.

از آن زمان تاکنون فدراسیون هاکی برای دو دوره سه ماهه دیگر هم جواد رضایی تبار را به عنوان سرپرست هیات هاکی کرمانشاه منصوب کرده، اما با اینحال هنوز زمانی برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات تعیین نشده است.

جلال عزیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پاسخ به چرایی بلاتکلیفی یکساله هیات هاکی و عدم برگزاری مجمع انتخاباتی آن به ایسنا گفت: تاکنون دو مرحله برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هاکی کرمانشاه اقدام کرده و از کاندیداها ثبت نام بعمل آوردیم.

وی تصریح کرد: مرتبه اولی که ثبت نام را انجام دادیم، آقای جواد رضایی تبار تنها کاندیدایی بود که ثبت نام کرد و از آنجایی که ایشان بازنشسته است و مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود، امکان برگزاری انتخابات فراهم نشد و از سوی دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی یک ساله هیات هاکی کرمانشاه

بلاتکلیفی یک ساله هیات هاکی کرمانشاه