مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:052020-09-21اقتصادي

اتاق پایش سامانه ها به منظور تشدید نظارت در لرستان تشکیل می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اتاق پایش سامانه ها به منظور تشدید نظارت در استان تشکیل می شود.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: اتاق پایش سامانه ها به منظور تشدید نظارت در استان تشکیل می شود.

اسد عبداللهی در کارگروه تنظیم بازار لرستان که 30 شهریورماه برگزار شد، با اشاره بر ضرورت نظارت بیشتر بر روند توزیع کالا در استان، اظهار کرد: اگرچه ممکن است تأمین برخی از کالاها از حوزه اختیارات ما بیرون باشد اما می توان شیوه توزیع آن را با نظارت لازم کنترل کرد.

وی بر لزوم تشدید نظارت و انجام راهکارهایی مثل تشکیل اتاق پایش سامانه ها برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده های احتمالی و مقابله با هرگونه رانت تأکید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان تشکیل کمیته نظارتی را به عنوان راهکاری ارزشمند معرفی کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود و اعمال تحریم ها ممکن است شرایط اقتصادی کشور در آینده سخت تر شود و همان گونه که تاکنون بخشی از آن را پشت سر گذاشته ایم، بخش دیگر را نیز با تدابیری که در کشور اندیشیده شده است پشت سر خواهیم گذاشت.

گفتنی است در این جلسه مشکلات حوزه چغندرقند توسط سازمان جهاد کشاورزی استان مطرح شد و پس از تبادل نظر تصمیماتی برای کاهش مشکلات کشاورزان در فصل برداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق پایش سامانه ها به منظور تشدید نظارت در لرستان تشکیل می شود

اتاق پایش سامانه ها به منظور تشدید نظارت در لرستان تشکیل می شود