مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-21سياسي

تخطی دولت در اجرای بودجه/ زحمات مجلس را نادیده می گیرند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: متاسفانه دولت در اجرای لایحه بودجه هیچ توجهی به قوانین مصوب مجلس ندارد و اجرای بودجه در کشورمان کاملاً غلط است.

- عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه اظهار داشت: متاسفانه ما تحول آنچنانی در ساختار بودجه ندیدیم و صرفاً سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیشنهادی را ارائه کرد که سر و ته این پیشنهاد هم به همان ساختار قبلی بودجه بازمی گشت.

وی بیان کرد: یکی از علل اصلی آنکه ساختار بودجه ما قابل تغییر نیست، آن است که بیش از 90 درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری، حقوق و دستمزدها و صندوق های بازنشستگی می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ایام بررسی لایحه بودجه سالیانه چندین ماه وقت خود را صرف بررسی بودجه می کنند و صحن علنی بعضاً به صورت سه شیفت برگزار می شود اما می بینیم هیچکدام از قوانین مصوب مجلس پیرامون لایحه بودجه از سوی دولت اجرایی نمی شود.

مصری تاکید کرد: در این شرایط پیشنهاد بنده این است که یا باید اعداد و ارقام لایحه بودجه بدون یک ریال کم و زیاد و به صورت دقیق و در جای خودش اجرا شود و یا اینکه ما یک اختیار کلی به دولت دهیم که به جای ارائه یک بودجه قطور به مجلس، بودجه را در یک ورق کاغذ به مجلس ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخطی دولت در اجرای بودجه/ زحمات مجلس را نادیده می گیرند

تخطی دولت در اجرای بودجه/ زحمات مجلس را نادیده می گیرند