مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-21اقتصادي

صادرات فناوری نیاز به برنامه ریزی دقیق و سرمایه هنگفت دارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: صادرات خدمات فنی مهندسی و محصولات های تک نیاز به برنامه ریزی های دقیق و سرمایه گذاری های منظم، - ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت: صادرات خدمات فنی مهندسی و محصولات های تک نیاز به برنامه ریزی های دقیق و سرمایه گذاری های منظم، هدفمند و بعضا هنگفتی دارد که در کل دنیا شناخته شده است.

رضا شجاعی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص فن بازار اظهار کرد: فن بازار به معنای بازار فناوری، محلی برای مبادلات و در واقع یک بنگاه معاملات فناوری است که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف های عرضه و تقاضا در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: شناسایی و ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه فناوری، جلب سرمایه گذاران، تسهیل روند تجاری سازی دانش فنی و سایر فعالیت های حرفه ای که منجر به توسعه بازار فناوری می شود از جمله نقش های اساسی فن بازارها است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در خصوص دفتر فن بازار خراسان رضوی گفت: دفتر فن بازار منطقه ای خراسان رضوی، از سال 93 زیر مجموعه شرکت شهرک های صنعتی استان شکل گرفت.

از جمله اهداف اساسی این دفتر، شناسایی نیازهای های تک (فناوری های برتر) صنایع کوچک مستقر در داخل و خارج شهرک ها و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات فناوری نیاز به برنامه ریزی دقیق و سرمایه هنگفت دارد

صادرات فناوری نیاز به برنامه ریزی دقیق و سرمایه هنگفت دارد