مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-21ورزشي

توافق شیمیدر قم با 2 بسکتبالیست خارجی


تیم بسکتبال شیمیدر قم برای حضور پرقدرت در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فصل 1400 – 1399 رقابت های لیگ برتر بسکتبال بسکتبال مردان باشگاه های ایران طبق برنامه ریزی فدراسیون بسکتبال از روز پانزدهم آبان ماه آغاز می شود و تیم های لیگ برتری در سالی که منتهی به مهمترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک توکیو است، با یکدیگر پیکار می کنند.

این در حالی است که تیم ملی ایران مجوز حضور در توکیو را به دست آورده و تمام بازیکنان امسال تلاش می کنند با ارائه بهترین نمایش خود، نظر کادر فنی این تیم را برای حضور در بازی های المپیک جلب کنند، اتفاقی که جذابیت را در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران بالاتر خواهد برد.

شیمیدر یکی از تیم های قدرتمند سال های اخیر لیگ برتر بسکتبال است که امسال نیز با توجه به چهره های شاخصی که به کادر فنی و بازیکنان خود اضافه کرده، از مدعیان کسب مقام قهرمانی به شمار می رود، تیمی که در دو فصل گذشته با جذب ستاره های بسکتبال ایران همواره جزو بالانشین های جدول رده بندی بوده است.

البته شیمیدر نسبت به فصل قبل رقابت های لیگ برتر تفاوت های زیادی کرده، زیرا هم کادر فنی و بازیکنان این تیم تغییر کرده اند و با رفتن محمدرضا اسلامی و بازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق شیمیدر قم با 2 بسکتبالیست خارجی

توافق شیمیدر قم با 2 بسکتبالیست خارجی